W formacie A-4

Organizer organizerowi nigdy nie będzie równy, chociażby dlatego, że każdy oczekuje po tym akcesorium czegoś innego. W przypadku organizerów A-4 liczy się prestiż. Jest to format duży i elegancki. Nadaje się jako suwenir dla urzędników wysokiego szczebla, dyrektorów, managerów dużych agencji i przedsiębiorstw, czy międzynarodowych firm.

Jedną z podstaw przy wyborze organizerów w formacie A-4 jest przemyślany wybór producenta. Na rynku można dostać wiele produktów z importu, które zachęcają niską ceną. Warto jednak pamiętać, że organizery zamawiane na prezent, czy oficjalne spotkania, muszą prezentować się profesjonalnie i porządnie. Taki efekt osiąga się tylko na materiałach dobrej jakości. Tanie importowane organizery są nietrwałe i trudno je brandować.

Kuszące ceną produkty, często są gorszej jakości i np. przy tłoczeniu napisów, materiał okładki po prostu się topi. W rezultacie firma ponosi dodatkowe koszta. Oczywiście zawsze można zostawić je bez znakowania. Ale jaki sens ma kupowanie organizerów firmowych, skoro nie można ich spersonalizować chociażby logotypem? Z biznesowego punktu widzenia nie jest to korzystne.

Nasi klienci nie raz już przekonali się, że warto zainwestować w dobre materiały, które dają się łatwo spersonalizować. Organizery A-4 często podkreślają wagę sytuacji i mają znaczenie wizerunkowe, np. podczas oficjalnych spotkań, gdy zwyczajowo obie strony wymieniają się prezentami. Warto więc zadbać o to, by nie przypominały wyglądem organizerów z wyprzedaży za 5 zł.

Zapraszamy do galerii przykładowych realizacji, w których prezentujemy nasze niektóre organizery A-4.


GALERIA Z PRZYKŁADOWYMI ZDJĘCIAMI


Showing all 6 results